loading...
پایگاه اندیشه ندبه
خبرنامه سایت+جوایز ماهانه
https://rozup.ir/up/fanni/baner/2.jpg
mounji بازدید : 413 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)
 
 
یکی از مهم‌ترین حرکت‌های فرهنگی غرب برای ایجاد و گسترش شیوه نگرش و اعتقاداتش در میان مردم دیگر کشورها، تولید بازی ، فیلم سینمایی، سریال و انیمیشن با انگاره‌های استراتژیکی است. این موضوع که سالیان بسیاری است جریان دارد و در زمره تهاجم فرهنگی برای ما شناخته شده است، هر روز پر رنگ‌تر و وسیع‌تر از گذشته عمل می‌کند. این روند تا جایی است که دیگر به ندرت می‌توان در صحنه هنر و رسانه، دستاوردی را پیدا کرد که در آن هیچ نوع انگاره‌ای مبنی بر تهاجم فرهنگی وجود نداشته باشد.
 
بقیه نقد بازی در ادامه

mounji بازدید : 438 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)
 
استاد علی اکبر رائفی پور، در ابتدای جلسه به بررسی تاریخچه ریشه فکری وهابیت پرداخته و همچنین به طور ویژه پیرامون موضوع مهم وحدت صحبت به میان آوردند؛ وحدتی که از خواسته‌های اصلی خداوند در قرآن و اهل بیت است و آیات و روایات بسیاری در خصوص آن و نفی تفرقه ذکر شده است.
 
دانلود دو شب روایت عهد 33 در ادامه
 
منبع : مصاف

mounji بازدید : 465 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (1)

بسم الله الرحمن الرحیم - در جلسه اخیر سخنرانی استاد 4 اسفند 92 در ملایر یکی از دانشجویان از استاد پرسید که با بررسی هایی که در سخنرانی های شما داشته ایم متوجه شده ایم شما از رهبری انتقاد نمی کنید؟ صوت پاسخ استاد را در ادامه دانلود کنید.

دانلود کامل این سخنرانی

 

منبع اصل سخنرانی : ystc.ir

mounji بازدید : 449 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (2)

 
دستگیری «عبدالمالک ریگی» به دست سربازان گمنام امام زمان (عج ) آن هم بصورت زنده و به طرز شگفت انگیز ضربه مهلکی به بدنه این شبکه ضد بشری وارد آورد و در حالی که سرویس های غربی در بهت فرورفته بودند سیاست انکار و تکذیب یا اعلام برائت را پیش گرفتند. اکنون به مناسبت سالگرد دستگیری ریگی برخی از  تصاویر و اسناد منتشر نشده از این تروریست منتشر شده تا گوشه ای از اقتدار فرزندان این مرز و بوم بیش از پیش روشن گردد.
 
عکس ها در ادامه

vampire بازدید : 418 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (1)

رسول خدا (ص) می فرمایند:«دجال در امت من بیرون می شود در چهل روز ، پس خداوند عیسی بن مریم را مأمور می کند او را طلب می کند و از بین می برد.» و حضرت علی (ع) ضمن یک خطبه طولانی فرمود:«مهدی (ع) با یارانش از مکه به بیت المقدس می آیند، و در آن مکان بین آن حضرت با دجال و ارتش او، جنگ واقع می شود، دجال و ارتش او مفتضحانه شکست می خورند ، به طوری که از اول تار آخر آنها به هلاکت می رسند و دنیا آباد می شود و حضرت مهدی (ع) عدالت و قسط را در جهان به پا می دارد، و طبق روایتی آن حضرت دجال را در کناسه کوفه به دار می زند.»


بعضی از علما چون شیخ صدوق(ره) با استناد به پاره ای از روایات از جمله روایت امیرالمومنین معتقدند که غرض و هدف الهی ، بر این تعلق گرفته است که دجال زنده باشد و کسی نتواند او را بکشد تا دجال آینده باشد.


محدث قمی (ره) می  گوید: در روایت ابو امامه است که رسول خدا (ص) فرمودند: «هر مؤمنی که دجال را ببیند آب دهان خود را بر روی او بیندازد و سوره مبارکه حمد را بخواند، تا سحر آن ملعون دفع شود و در او اثر نکند چون او ظاهر شود، عالم را پر از فتنه و آشوب نماید، و میان او و لشکر قائم (ع) جنگ واقع شود و بلاخره آن ملعون به دست مبارک حضرت حجت (عج) یا به دست عیسی بن مریم (ع) کشته شود.»


البته عقیده شیعه بر این است که امام مهدی (عج) است که دجال را می کشد نه حضرت عیسی(ع) .


با توجه به خصوصیاتی که ذکر شد و در بعضی موارد با هم اختلاف دارند، بعضی معتقدند: همان گونه که از ریشه لغت دجال از یک سو و از منابع حدیث از سوی دیگر استفاده می شود، دجال منحصر به فرد معینی نیست ، بلکه عنوانی است کلی برای افراد پر تزویر و حیله گر که برای کشیدن توده های مردم به دنبال خود از هر وسیله ای استفاده می کنند، چنان که پیامبر اکرم (ص) فرموده اند:«هر پیامبری بعد از نوح قوم خود را از فتنه دجال بر حذر داشت و من نیز شما را بر حذر می دارم.»


ممکن است این نظر درست باشد، چون اگر از مفاهیم رمزی کفایی روایات مورد بحث صرف نظر کنیم، بیشتر آنها از نظر ضوابط سندی ، اخبار واحدی می باشند که چندان معتبر نیستند.

تعداد صفحات : 55

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات ویژه

     

    استاد رحیم پور ازغدی


         استاد رائفی پور

    تبلیغات
    بنر120 در 240.jpg
    آمار سایت
  • کل مطالب : 545
  • کل نظرات : 217
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 277
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 142
  • باردید دیروز : 107
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 613
  • بازدید ماه : 3,186
  • بازدید سال : 44,837
  • بازدید کلی : 724,685
  • کدهای اختصاصی
    لوگوی حمایت از ما

    http://up.hossein-ezzati.ir/up/hossein-ezzati/nodbe2.jpg


    لوگوی همسنگران